Nostalgikvällen lockade 1000

2013 arrangerades första Nostalgikvällen vid Götene Äldrehem. Den senaste Nostalgikvällen genomfördes 2 juni. Omkring 1000 intresserade sökte sig till Götene Äldrehem denna duggregniga kväll. I filmen om kvällen träffar du bland andra Tony Ryberg, Skara, och hans gamla Saab. Du träffar också Åke Sahlin, som berättar om sin bil med 500 hästkrafter. Läs mer på Nostalgikvällens sida…